Awaria systemu pocztowego

Awaria systemu pocztowego

Od kilku dni uniwersytecki system pocztowy nie działa prawidłowo. Awaria powstała po wykonaniu aktualizacji oprogramowania systemu pocztowego.

Awaria polega na "znikaniu" niektórych folderów pocztowych. Zawartość folderów nie jest gubiona, tylko klienckie oprogramowanie pocztowe nie potrafi wyświetlać czasowo zawartości tych folderów. Około 5 procent użytkowników spotkało się ze "znikaniem" folderów.
Pracownicy Centrum Informatycznego usilnie pracują nad zdiagnozowaniem awarii oraz nad jej usunięciem. Niestety, awaria nie jest trywialna i cały system działa niestabilnie.
Zapewniamy, że pracownicy Centrum dokładają starań aby awarię usunąć jak najszybciej.
Przepraszamy i prosimy o cierpliwość.

Contact:

Phone:

© Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań | tel. centrala +48 (61) 829 40 00, NIP: 777-00-06-350, REGON: 000001293

Ten serwis używa plików "cookie" zgodnie z Polityką Cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.