Deklaracja dostępności
Centrum Informatyczne zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://ci.amu.edu.pl.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Niektóre instrukcje przedstawione są w postaci zrzutów ekranu.
Wyłączenia
- W zakładce Kontakt/lokalizacja znajduje się mapa Google z zaznaczonym budynkiem CI.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Helpdesk.
- E-mail: helpdesk@amu.edu.pl
- Telefon: +48 61 829 2770
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor Centrum Informatycznego
- Adres: ul. Uniwersytetu Poznańskiego 5, 61-614 Poznań
- E-mail: lachow@amu.edu.pl
- Telefon: +48 61 8292670
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Adres: ul. Uniwersytetu Poznańskiego 5, 61-614 Poznań
Kierowniczka obiektu – mgr Katarzyna Dylewska, tel. 61 829 5321, 511 921 610, katarzyna.dylewska@amu.edu.pl
Opis: W pobliżu wejścia do obiektu znajdują się 2 miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Wejście główne do budynku
- Ze względu na ukształtowanie terenu posiada zarówno schody wyposażone w poręcze jak i wejście z tzw. poziomu zerowego,
- posiada drzwi automatycznie otwierane.
Wewnątrz budynku
- znajdują się schody wyposażone w poręcze po obu stronach,
- znajdują się windy, wyposażone w komunikaty głosowe i przyciski z alfabetem Braille'a (1 winda bez alfabetu Braille’a), jedna z wind nie obsługuje poziomu -1, druga winda obsługuje wszystkie poziomy
- na każdym piętrze znajduje się jedna toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami.
System informacji dla osób z niepełnosprawnościami sensorycznymi obejmuje tabliczki z numerem sali zapisanym w alfabecie Braille'a i z informacjami w kodzie QR, zainstalowane na drzwiach do sal oraz na holach znajdują się ekrany wyświetlające informacje istotne z punktu widzenia studentów i pracowników UAM na holach wydziału.
Do obiektu można wejść z psem asystującym bez żadnych ograniczeń (na podstawie ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych).
Dane kontaktowe portierni lub innych osób udzielających informacji / pomocy:
Portiernia – 61 829 6500