Używane sprawne dyski 3.5” HDD
ZAPYTANIE OFERTOWE
z dnia 09.11.2023
- Zamawiający:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
ul. Wieniawskiego 1, 61 –712 Poznań
NIP: 7770006350, REGON 000001293
- Opis przedmiotu zamówienia:
Zakup 94 szt. używanych sprawnych dysków 3.5” HDD 12TB SAS 12Gb/s 7200RPM 256MB 4KN.
- Warunki, miejsce i planowany termin realizacji zamówienia:
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na adres: Centrum Informatyczne UAM, ul. Uniwersytetu Poznańskiego 5, 61-614 Poznań.
Oferta powinna zawierać koszty ww. dostawy sprzętu.
Termin realizacji: 14 dni.
- Sposób przygotowania oferty oraz termin i miejsce składania ofert:
Sposoby składania ofert:
Ofertę należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: janusz.karp@amu.edu.pl.
Termin dostarczania ofert upływa w dniu: 16.11.2023 roku godz. 12.00
Termin ważności oferty: minimum 30 dni od daty upływu terminu dostarczenia ofert.
Zakup będzie realizowany z zerową stawką VAT. Termin realizacji liczy się od momentu otrzymania przez wykonawcę dokumentu, potwierdzającego możliwość zakupu z zerową stawką VAT’u. W ofercie należy podać cenę, która uwzględnia uwzględnione wszystkie koszty wykonania zamówienia i realizacji przyszłego świadczenia umownego.
W ofercie należy podać cenę, która uwzględnia uwzględnione wszystkie koszty wykonania zamówienia i realizacji przyszłego świadczenia umownego.
- Inne
- Zastrzeżenia
- Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. roku Prawo zamówień publicznych.
- Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Złożenie oferty nie stanowi zawarcia umowy.
- Oferty, które nie spełniają wymagań określonych w zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane.
- Wydanie niniejszego zapytania ofertowego nie zobowiązuje Zamawiającego do akceptacji oferty, w całości lub części i nie zobowiązuje Zamawiającegodo składania wyjaśnień czy powodów akceptacji lub odrzucenia oferty.
- W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Koszty przygotowania oraz dostarczenia oferty ponosi Wykonawca.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany całości lub części zapytania ofertowego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo przerwania postępowania na każdym jego etapie oraz możliwość zakończenia postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez podania przyczyny.
- Zamawiający oświadcza, że posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 8.03.2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (t.j.: Dz.U. 2019, poz. 118 z późn. zm.).
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, z siedzibą przy ul. H. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań.
W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email: iod@amu.edu.pl lub pisemnie na adres Administratora. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania ofertowego/rozeznanie rynku tj. w procedurze wyboru wykonawcy (w celu zawarcia umowy) i dalej w związku z realizowaną umową – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w zw. z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny oraz innymi aktami prawymi.
Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się na stronie: https://odo.amu.edu.pl/KnowledgeBase#144